همه چی درباره توضیحات ایرانسل
نوشته شده توسط : علی

مشترکین عزیز ایرانسل،

شبکه GPRS ایرانسل را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای تمامی مشترکیــن ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاهی که ایرانسل برای شما ارسال کرده که حاوی تنظیمات GPRS بوده را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری *130*3*5#[Yes/Ok] اطلاعا

برای اولین بار در ایران اینترنت 24 از روز شنبه 5 اسفند 85 رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشترکین آغاز یافته است. ایرانسل کلیه تنظیمات GPRS

ساعته در تلفن همراه تمامی مشترکین ایرانسل!
درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمت و تلاشی می توانید به صورت 24 ساعته از شبکه جهانی وب ( اینترنت ) استفاده کنید .

(Geسرویس GPRS متصل شوند؟
اگر گوشی شما دارای خط
ایرانسل نباشد یا دارای سیستم عامل ویندوزی باشد که نتوان به صورت خودکار تنظیمات سرویس GPRS ( که توسط پیام کوتاه برای مشترکین ایرانسل ارسال می شود ) را به آن انتقال داد تلفن همراه شما شرایط مناسب را برای دریافت این سرویس نخواهد داشت . به یاد داشته باشید که برای
اگر مشترکین از دیتا کارت (
PCMCIA neral Packet Radio Service) GPRS
ت مربوط به این تنظیمات را دریافت نمایید.


توجه:

اگر مشترکین ایرانسل بعد از دریافت پیام ایرانسل مبنی بر تنظیمات GPRS آن را ذخیره (save) کنند تمامی آن تنظیمات به گوشی آنها منتقل خواهد شد .

 این سرویس ایرانسل ، سرویسی است که به شما این امکان را می دهد که شما بتوانید همیشه و همه جا آنلاین بوده و به راحتی از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ شخصی خود، رایانه دستی یا خانگی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود را به آسانی و در کمترین زمان به اینترنت متصل کنید.


چگونه مشترکین می توانند به) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنند، هنگام نصب کارت یا تنظیمات اتصال به شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارتی که شما استفاده میکنید متفاوت باشد):

 آنکه تنظیمات این سرویس به گوشی شما منتقل شود، باید اطلاعات ارسال شده توسط ایرانسل را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.


 

این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانتنظیمات  GPRSدر گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه جهانی اینترنت از طریق سرویس GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما نمایان شد،    شما می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web br
این مرورگر (
browser) در اکثر گوشی GPRS، هر چه از جهان می خواهید در دسترس شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده ، از هر سایتی با هر موضوعی بازدید کنید ، ا بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA سل
(اعم از پیش پرداخت ( اعتباری )یا پرداخت ماهیانه ( دائمی )) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.


نحوه دسترسی به اینترنت
در صورتی که از انتقال طراحی owser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی خود (URL) به شبکه جهانی وب (اینترنت ) دسترسی پیدا کنید.
نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه دستی شما سازگار باشند.

در ضمن برای بازدید از آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. فقط شاید مجبور باشید در صفحات ز امکانات ها با علامت "کره زمین" نشان داده شده است.


رایانه دستی (PDA) و GPRS
با داشتن یک
PDA و سرویس

چت استفاده کنید ، خرید اینتر نتی انجام دهید و یا حتی از سایت http://www.irancellcharge.com برای خرید شارژ ایرانسل استفاده کنید . امروزه رایانه های دستی ( لپ تاپ ) با سرعت زیادی در حال فراگیر شدن هستند

  • این گونه وب سای همراهتان می توانید در طول 24 ساعت شبانه روز به اینترنت متصل باشید و از امکانات آن که قبلا برایتان ذکر کرده ایم استفاده کنید.
     

اینترنت همه جا، همه وقت و در هر شرایطی از آن شماست!
اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! و دیگر محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیست. شما میتوانید با تلفن همراه خود در هر شرایط مکانی و ت ها کمی بالا و پایین بروید تا محتویات کل صفحه را مشاهده کنید.


آشنایی بیشتر با سرویس
GPRS
GPRS در واقع روش جدیدی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. استفاده هایی که از GPRS میتوان برد از قبیل :

  • اینترنت کاملا در اختیارشماست!
    با قابلیت
    GPRS تلفن
  • زم اینترنت متصل باشید و فقط برای ارسال و دریافت اطلاعات هزینه بپردازید. بنابراین دیگر لازم نیست نگران هزینه آنلاین بودن خود باشید.
     
  • سرعت بالایی که باعث راحتتر بودن دسترسی شما به اینترنت می باشد!
    مرور اینترنت یا استفاده از امکانات دیگر اینترنت و یا ذخیره اطلاعات (
    download) به سادگی و با سرعتی بالایی در اختیار شما مشترکین است. همیشه انی که هستید از این شبکه عظیم جهانی ( اینترنت ) استفاده کنید .
     
  • در همه زمانها آنلاین هستید!
    شما میتوانید بطور دائمی به
  • ا منظور می شود که داده یا اطلاعاتی را ارسال و یا دریافت کرده باشید. فقط همین! شما برای متصل ماندن به شبکه جهانی و یا آنلاین مداوم هزینه ای نمی پردازید. باور کنید که این منصفانه است چون شما فقط پول هر آنچه را که مصرف می کنید می پردازید.


    تعرفه
    GPRS ولین چیزی که روی گوشی شما ظاهر می شود، متن ها و لینک های موجود در صفحه است تا سرعت دسترسی شما به داده های مورد نظرتان افزایش یابد.

هزینه منطقی

فقط زمانی هزینه ای به حساب شما
در نظر داشته باشید که بطور کلی حجم داده ها بر
لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما و هزینه ای که بابت آن پرداخت میکنید شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که از شبکه جهانی اینتر نت توسط خود شما یا به صورت خودکار اساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (
KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به راحتی می توانید در هرلحظه ای که می خواهید هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.
از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل / فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: